PREDICTION 1_0

ក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិច

ក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិច ព្រឹត្តិការណ៍កីឡា esports ជាច្រើនត្រូវបាន ចាក់ផ្សាយ កីឡាអេឡិចត្រូនិចតាមអ៊ីនធឺណិតទៅកាន់អ្នកមើលតាមអ៊ីនធឺណិត។ ជាមួយនឹងការបិទសេវា
កម្មស្ទ្រីម Own3d ក្នុងឆ្នាំ 2013 មកទល់ពេលនេះ Twitch គឺជាសេវាកម្មស្ទ្រីមដ៏ពេញនិយមបំផុតសម្រាប់កីឡាដែលប្រកួតប្រជែងជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាផ្សេងទៀតដូចជា
Hitbox. tv,  Azubu និង YouTube Gaming ។ Dreamhack Winter 2011 បានឈានដល់ 1.7 លានអ្នកមើលតែមួយគត់នៅលើ  Twitch ។ ខណៈពេលដែលការគ្របដណ្តប់នៃ
ព្រឹត្តិការណ៍ផ្សាយផ្ទាល់ជាធម្មតានាំមកនូវចំនួនអ្នកទស្សនាច្រើនបំផុត ភាពពេញនិយមនាពេលថ្មីៗនេះនៃសេវាកម្មស្ទ្រីមបានអនុញ្ញាតឱ្យបុគ្គលផ្សាយការលេងហ្គេមផ្ទាល់ខ្លួន
របស់ពួកគេដោយឯករាជ្យពីព្រឹត្តិការណ៍បែបនេះផងដែរ។ អ្នកផ្សាយបុគ្គលអាចបញ្ចូលកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយ  Twitch ឬ Hitbox  ដែលពួកគេទទួលបានចំណែកនៃប្រាក់ចំណូលពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មពីពាណិជ្ជកម្មដែលដំណើរការលើស្ទ្រីមដែលពួកគេបង្កើត។

និមិត្តសញ្ញាកីឡាអេឡិចត្រូនិចសំខាន់ៗ វេទិកាស្ទ្រីមដ៏សំខាន់មួយទៀតគឺ MLG. tv របស់ Major League Gaming ។ បណ្តាញដែលមានឯកទេសលើ មាតិកា Call of Duty ប៉ុន្តែ
មានចំណងជើងហ្គេមជាច្រើន បានឃើញការកើនឡើងនូវប្រជាប្រិយភាពជាមួយនឹងការកើនឡើង 1376% នៅក្នុងការមើល MLG. tv  ក្នុងត្រីមាសទី 1 នៃឆ្នាំ 2014 ។ ការហៅ
របស់កាតព្វកិច្ចឆ្នាំ 2014 : Ghosts ការចាក់ផ្សាយនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ X Games របស់ MLG បានទាក់ទាញអ្នកទស្សនាប្លែកៗជាង 160,000 ។ បណ្តាញដូចជា Twitch
អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ផ្សាយខ្លួនឯងលេងហ្គេមទោះបីមានតែបុគ្គលជ្រើសរើសប៉ុណ្ណោះដែលអាចប្រើសេវាកម្មបាន។ អស់រយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំ MLG.tv គឺជាវេទិកាផ្សាយផ្ទាល់
ចម្បងសម្រាប់ ឈុតអាជីព Call of Duty ។ អ្នកលេងល្បីៗដូចជា NaDeSHoT ហើយ Scump បានចុះកិច្ចសន្យាជាមួយក្រុមហ៊ុនដើម្បីប្រើប្រាស់សេវាកម្មផ្សាយរបស់វាទាំងស្រុង។
នៅខែមករា ឆ្នាំ 2016 MLG ត្រូវបានទិញដោយ Activision Blizzard ។

YouTube ក៏បានបើកដំណើរការវេទិកាផ្សាយផ្ទាល់របស់ខ្លួនឡើងវិញជាមួយនឹងការផ្តោតជាថ្មីលើការលេងហ្គេមបន្តផ្ទាល់ និងកីឡា esports ជាពិសេស។ សម្រាប់ The International ឆ្នាំ 2014 ការគ្របដណ្តប់ក៏ត្រូវបានក្លែងធ្វើនៅលើ សេវាផ្សាយរបស់ ESPN ESPN3 ផងដែរ ។ នៅខែធ្នូ ឆ្នាំ 2016 Riot Games បានប្រកាសកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយ ផ្នែកបច្ចេកវិទ្យារបស់ MLB Advanced Media BAM Tech សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនដើម្បីចែកចាយ និងរកប្រាក់ពីការផ្សាយនៃ ព្រឹត្តិការណ៍ League of  Legends រហូតដល់ឆ្នាំ 2023។ BAM Tech នឹងបង់ប្រាក់ Riotយ៉ាងហោចណាស់ 300 លានដុល្លារក្នុងមួយឆ្នាំ។ និងបែងចែកចំណូលពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។

ទូរទស្សន៍​ ជាពិសេសចាប់តាំងពីការពេញនិយមនៃការស្ទ្រីមនៅក្នុង esports អង្គការលែងផ្តល់អាទិភាពលើការផ្សាយតាមទូរទស្សន៍ទៀតហើយ ដោយចូលចិត្តគេហទំព័រស្ទ្រីមតាមអ៊ីនធឺណិតដូចជាTwitch ជាដើម ។ Ongamenet បន្តចាក់ផ្សាយជាប៉ុស្តិ៍ esports នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង ប៉ុន្តែ MBCGame ត្រូវបានចាក់ផ្សាយក្នុងឆ្នាំ 2012។ Dustin Beck របស់ Riot Gamesបាននិយាយថា ទូរទស្សន៍មិនមែនជាអាទិភាព ឬគោលដៅទេ” ហើយ Tomas Hermansson របស់ DreamHack បាននិយាយថា កីឡាមាន [ត្រូវ​បាន​បញ្ជាក់​ថា] ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​លើ​ការ​ផ្សាយ​តាម​អ៊ីនធឺណិត សេវាកម្ម។

មុនពេលការប្រកួតវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រនៃ The International 2014 ក្នុងខែសីហា ESPN3 បានចាក់ផ្សាយនូវប្រវត្តិរូបពិសេសរយៈពេលកន្លះម៉ោងនៃការប្រកួតនេះ។ នៅឆ្នាំ 2015 ESPN2 បានចាក់ផ្សាយកម្មវិធី Heroes of the Dorm ដែលជាការប្រកួតវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រដ៏ធំនៃ ការប្រកួតមហាវិទ្យាល័យ Heroes of the Storm ។ ក្រុមដែលទទួលបានចំណាត់ថ្នាក់លេខ 1 មកពីសាកលវិទ្យាល័យកាលីហ្វ័រញ៉ា Berkeley បានទទួលថ្លៃសិក្សាសម្រាប់អ្នកលេងម្នាក់ៗនៃក្រុមដែលបង់ដោយ Blizzard និង Tespa ។ ក្រុមកំពូលទាំងបួនបានឈ្នះឧបករណ៍ហ្គេមនិងកុំព្យូទ័រថ្មី។ នេះ​ជា​លើក​ដំបូង​ដែល esport ត្រូវ​បាន​គេ​ចាក់​ផ្សាយ​តាម​បណ្តាញ​ទូរទស្សន៍​ធំ​របស់​អាមេរិក។ ការផ្សាយគឺជាការប៉ុនប៉ងដើម្បីពង្រីកភាពទាក់ទាញនៃកីឡាអេឡិចត្រូនិកតាមរយៈការទៅដល់អ្នកទស្សនាដែលជាធម្មតានឹងមិនឆ្លងកាត់វា។ ទោះ​ជា​យ៉ាង​ណា ការ​ផ្សាយ​ត្រូវ​បាន​ជួប​នឹង​ការ​ត្អូញត្អែរ​មួយ​ចំនួន។ អ្នក​ដែល​រស់នៅ​ក្រៅ​សហរដ្ឋ​អាមេរិក​មិន​អាច​មើល​ការ​ប្រកួត​បាន​ទេ។ លើសពីនេះ ការប្រកួតមិនអាចមើលតាមអ៊ីនធឺណិតតាមស្ទ្រីមបានទេ ដោយកាត់ផ្តាច់អ្នកទស្សនាមួយចំនួនធំពីប្រជាសាស្រ្តសំខាន់នៅក្នុងដំណើរការនេះ។

ក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិច សម្រាប់ការប្រកួតប្រជែងបែបឌីជីថល

ក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិច ហ្គេម esports មួយចំនួនមានប្រជាប្រិយភាពក្នុងចំណោមអ្នកប្រកួតប្រជែងអាជីព។ការប្រកួតដែលបានលេចឡើងនៅពាក់កណ្តាលទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1990​ ស្របពេលជាមួយនឹងភាពពេញនិយមនៃ ហ្គេមប្រយុទ្ធគ្នានិងការបាញ់ប្រហារមនុស្សទីមួយ ដែលជាប្រភេទដែលនៅតែរក្សាបាននូវអ្នកគាំទ្រដែលលះបង់។ក្នុងទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 2000ហ្គេមយុទ្ធសាស្ត្រពេលវេលាពិតប្រាកដបានក្លាយជាការពេញនិយមលើសលប់នៅក្នុងហាងអ៊ីនធឺណេតរបស់កូរ៉េខាងត្បូងដោយមានឥទ្ធិពលយ៉ាងសំខាន់លើការអភិវឌ្ឍន៍កីឡា esports នៅទូទាំងពិភពលោក។ការប្រកួតប្រជែងមានសម្រាប់ចំណងជើងនិងប្រភេទជាច្រើន ជាហ្គេមដែលពេញនិយមបំផុត ត្រូវការដកស្រង់នៅដើមឆ្នាំ 2020 គឺ Counter-Strike: Global Offensive, Call of Duty, League of  Legends, Dota 2, Fortnite, Rocket League, Valorant, Hearthstone, Super Smash Bros. Melee, StarCraft II និង Overwatch ។ Hearthstone បានពេញនិយមផងដែរនូវប្រភេទហ្គេមកាតឌីជីថលប្រមូលបាន (DCCG) ចាប់តាំងពីការចេញផ្សាយរបស់ខ្លួននៅក្នុង 2014។

របៀបអ្នកទស្សនា
បន្ថែមពីលើការអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងចូលរួមក្នុងហ្គេមដែលបានផ្តល់ឱ្យអ្នកអភិវឌ្ឍន៍ហ្គេមជាច្រើនបានបន្ថែមមុខងារសង្កេតដែលយកចិត្តទុកដាក់សម្រាប់ជាប្រយោជន៍ដល់អ្នកទស្សនា។ នេះអាចមានចាប់ពីការអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងមើលហ្គេមដែលបង្ហាញចេញពីទស្សនៈរបស់អ្នកលេងប្រកួតប្រជែងរហូតដល់ចំណុចប្រទាក់ដែលបានកែប្រែខ្ពស់ដែលផ្តល់ឱ្យអ្នកទស្សនាចូលមើលព័ត៌មានសូម្បីតែអ្នកលេងប្រហែលជាមិនមានក៏ដោយ។ស្ថានភាពនៃហ្គេមដែលបានមើលតាមរយៈរបៀបនេះអាចមានទំនោរត្រូវបានពន្យារពេលដោយពេលវេលាជាក់លាក់មួយដើម្បីការពារក្រុមទាំងពីរនៅក្នុងហ្គេមពីការទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ប្រកួតប្រជែង។ ហ្គេមដែលមានលក្ខណៈពិសេសទាំងនេះរួមមាន Counter-Strike: Global Offensive,Call of Duty,StarCraft II, និង Counter-Strike ។ League of  Legends រួមបញ្ចូលលក្ខណៈពិសេសរបស់អ្នកទស្សនាដែលត្រូវបានដាក់កម្រិតចំពោះរបៀបលេងហ្គេមផ្ទាល់ខ្លួន។ជាការឆ្លើយតបទៅនឹងការចេញផ្សាយកាសស្តាប់ការពិតនិម្មិតក្នុងឆ្នាំ 2016 ហ្គេមមួយចំនួនដូចជា Dota 2 ត្រូវបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពដើម្បីរួមបញ្ចូលការគាំទ្រការមើលការពិតនិម្មិត។

អនឡាញ វិធីសាស្រ្តសាមញ្ញបំផុតសម្រាប់ការតភ្ជាប់គឺអ៊ីនធឺណិត ។ជារឿយៗម៉ាស៊ីនមេហ្គេមត្រូវបានបំបែកដោយតំបន់ប៉ុន្តែការតភ្ជាប់ដែលមានគុណភាពខ្ពស់អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងបង្កើតការតភ្ជាប់តាមពេលវេលាជាក់ស្តែងនៅទូទាំងពិភពលោក។គុណវិបត្តិនៃការតភ្ជាប់អ៊ីនធឺណិតរួមមានការកើនឡើងការលំបាកក្នុងការរកឃើញការក្លែងបន្លំបើប្រៀបធៀបទៅនឹងព្រឹត្តិការណ៍ជាក់ស្តែងនិងការពន្យាពេលបណ្តាញកាន់តែច្រើន ដែលអាចជះឥទ្ធិពលអវិជ្ជមានដល់ដំណើរការរបស់អ្នកលេងជាពិសេសក្នុងកម្រិតខ្ពស់នៃការប្រកួតប្រជែង។ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ជា​ច្រើន​ធ្វើ​ឡើង​តាម​អ៊ីនធឺណិតជា​ពិសេស​សម្រាប់​ការ​ប្រកួត​តូចៗនិងហ្គេម​តាំង​ពិពណ៌ ។

ចាប់តាំងពីទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1990 ក្រុមអាជីពឬក្រុមដែលបានរៀបចំបានបង្កើតការប្រកួតតាមរយៈបណ្តាញជជែកតាមអ៊ីនធឺណិតដូចជា QuakeNet ។ ដោយសារ esports មានការវិវឌ្ឍន៍វាបានក្លាយទៅជារឿងធម្មតាសម្រាប់អ្នកលេងក្នុងការប្រើការផ្គូផ្គងអតិថិជនដោយស្វ័យប្រវត្តិដែលបានបង្កើតឡើងនៅក្នុងហ្គេមខ្លួនឯង។នេះត្រូវបានគេពេញនិយមដោយការចេញផ្សាយឆ្នាំ 1996 របស់  Blizzard’ s Battle. net ដែលត្រូវបានបញ្ចូលទៅក្នុងស៊េរី Warcraft និង StarCraft ។ ការផ្គូផ្គងដោយស្វ័យប្រវត្តិបានក្លាយជារឿងធម្មតានៅក្នុងហ្គេមកុងសូលផងដែរជាមួយនឹងសេវាកម្មដូចជា Xbox Live និង PlayStation Network ។បន្ទាប់ពីដៃគូប្រកួតប្រជែងបានទាក់ទងគ្នាទៅវិញទៅមកល្បែងនេះត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយកម៉ាស៊ីនមេហ្គេមទាំងពីចម្ងាយទៅកាន់ដៃគូប្រកួតប្រជែងនីមួយៗ ឬដំណើរការលើម៉ាស៊ីនមួយរបស់ដៃគូប្រកួតប្រជែង។

គេហទំព័រភ្នាល់កីឡាអេឡិចត្រូនិកដ៏ល្អបំផុត

បើនិយាយអំពីហ្គេមកីឡាជាពិសេសកីឡាអេឡិចត្រូនិកប្រាកដជាមិននឹកស្មានដល់ megabe1 គឺជាគេហទំព័រភ្នាល់កីឡាដ៏ល្អបំផុតមួយទៀតនៅក្នុងប្រទេសដែលត្រៀមផ្តល់ជូនអ្នកលេងនូវបទពិសោធន៍ភ្នាល់កីឡាដែលមិនធ្លាប់មានពីមុនមក។ ផ្តល់សេវាអនឡាញសេវាកម្មកាស៊ីណូជាមួយនឹងហ្គេមជាច្រើនដូចជាកាស៊ីណូបន្តផ្ទាល់ ស្លត់ បាញ់ត្រី ឆ្នោត ហ្គេម 3D និងជាការពិតណាស់ហ្គេមកីឡានិងកីឡាអេឡិចត្រូនិក។ផ្តល់ជូនប្រាក់រង្វាន់ស្វាគមន៍សម្រាប់ហ្គេមកីឡាចំនួន 150% រហូតដល់ 10,000 បាតជាមួយនឹងការដាក់ប្រាក់អប្បបរមាត្រឹមតែ 200 បាតអ្នកអាចជ្រើសរើសវិធីបង់ប្រាក់ពីផ្ទេរប្រាក់តាមរយៈគណនីធនាគារ កូដ QR ឬកាក់គ្រីបតូដែលប្រតិបត្តិការតាមរយៈការផ្ទេរប្រាក់តាមធនាគារអ្នកនឹងទទួលបានសមតុល្យក្នុងរយៈពេល 10 នាទី ប្រសិនបើលើសពីនោះអ្នកតែងតែអាចទាក់ទងផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈការជជែកផ្ទាល់បាន 24 ម៉ោង។

នៅក្នុងលក្ខខណ្ឌនៃកីឡា esports កម្មវិធីដែលផ្តល់ដោយ megabe1 ត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយអ្នកបោះផ្សាយហ្គេមដ៏ល្បីឈ្មោះ Inplay Matrix ដែលមានហ្គេមជាងដប់សម្រាប់ដាក់ភ្នាល់ រួមមាន LOL, DOTA2, Rainbow6, CrossFire,FIFA និងផ្សេងៗទៀត។​ លើសពីនេះអ្នកអាច ទាញយកកម្មវិធីដើម្បីភ្នាល់គ្រប់ទីកន្លែង គ្រប់ពេលវេលា តាមរយៈប្រព័ន្ធ Android ហើយជឿថានៅពេលអនាគត វាពិតជានឹងគាំទ្រប្រព័ន្ធ iOS ។

.ធានាល្បឿននៃការដាក់ប្រាក់-ដកប្រាក់ 60 វិនាទី។
.សេវាកម្មហ្គេម E-sports គ្រប់លីក គ្រប់ហ្គេម
.ប្រាក់រង្វាន់ត្រឡប់មកវិញ 20%
.កម្មវិធីទូរស័ព្ទមានសម្រាប់ទាំង Android និង iOS ។
.វិធីសាស្រ្តទូទាត់ផ្សេងៗ
.មានវិញ្ញាបនបត្រនិងអាជ្ញាប័ណ្ណត្រឹមត្រូវ។
.ប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពស្តង់ដារអន្តរជាតិ

megabe1 គឺជាកាស៊ីណូអនឡាញដែលផ្តល់ការភ្នាល់លើហ្គេមកីឡាផងដែរ។ មិន​ថា​កីឡា​ទាំង​ពីរ​ដែល​លេង​នៅ​លើ​ទីលាន​ដូច​ជា​បាល់ទាត់ បាល់បោះ បាល់ទះ បេស្បល ឬ​ផ្សេង​ទៀត​
មក​ពី​គ្រប់​លីកគ្រប់​ប្រទេស។និងកីឡាអេឡិចត្រូនិកកម្រិតលីកជាមួយនឹងជម្រើសដ៏ធំទូលាយនៃហ្គេមភ្នាល់។ប៉ុន្តែមានប្រាក់រង្វាន់ត្រឡប់មកវិញដែលបាត់បង់ 100% រហូតដល់ 1,000 បាតសម្រាប់វិក្កយបត្រដំបូងដែលបានដាក់នៅក្នុងហ្គេមកីឡាដែលគ្របដណ្តប់លើហ្គេមកីឡាទាំងអស់។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយបន្ថែមពីលើហ្គេមកីឡា និងកីឡាអេឡិចត្រូនិក megabe1 ក៏ផ្តល់ជូននូវកាស៊ីណូបន្តផ្ទាល់ ហ្គេមក្តារ រន្ធដោត ការបាញ់ត្រីហ្គេមមាន់ផងដែរ។

នៅក្នុងលក្ខខណ្ឌនៃកីឡាអេឡិចត្រូនិកគេហទំព័រភ្នាល់កីឡាផ្តល់ជូននូវសេវាកម្មភ្នាល់ពីកម្មវិធីហ្គេមសំខាន់ៗដូចជា TF Esports ជាមួយនឹង CS:GO, DOTA 2, League of
Legends (LoL), StarCraft II,Call of Duty, Rocket League, Overwatch, NBA 2K18, Street Fighter V, Storm Hero និងជាច្រើនទៀតដែលត្រូវភ្នាល់។ អ្នកអាចដាក់ប្រាក់ដោយការផ្ទេរប្រាក់តាមធនាគារ។ ហើយចាប់ផ្តើមដាក់ភ្នាល់នៅថ្ងៃនេះ