ច្បាប់ស្នូកឃ័រ គឺជាគំនិតនិងរបៀបលេងល្បែងស្នូកឃ័រ
ច្បាប់ស្នូកឃ័រ សមាសធាតុនៃហ្គេមស្នូកឃ័រដ៏ពេញនិយម ខ្ញុំជឿថាអ្នកណាដែលតាមដានព័ត៌មាននៃវិស័យកីឡា ស្នុកឃើប៉ុកបីយែរឺកីឡាពិភពលោកមួយចំនួន និងជាកីឡាដែលប្រជាជនអាចបង្កើតឈ្មោះដាក់ឲ្យខ្លួនឯងនៅអាស៊ី ។ តោះមើលរបៀបលេងស្នូកឃ័រមុនគេ គោលគំនិតនៃការលេងកីឡាបែបនេះ គឺយើងនឹងចាប់វេនចាក់គ្នាម្តងម្នាក់ បើអ្នកចាក់អ្នកនឹងបន្តចាក់រហូតដល់ អ្នកមិនអាចចាក់បានទៀត។ ដោយការបោះបាល់ចុះក្រោមរាល់ពេល ប្រសិនបើពណ៌ខុសគ្នា នោះនឹងមិនទទួលបានពិន្ទុដូចគ្នាទេ តាមវិធីនៃការលេងufs88cambodiaត្រូវភ្នាល់ពណ៌ក្រហម អមដោយការភ្នាល់ពណ៌រាប់ជា 1 សិត ក្នុងករណីនេះ ប្រសិនបើបាល់ពណ៌ត្រូវបានចាក់ អាជ្ញាកណ្តាលនឹងរើស បាល់ពណ៌ ហើយដាក់វានៅលើតុក្នុងទីតាំងថ្មី បាល់ពណ៌នោះ នៅពេលប្រមូលបាល់ពណ៌ក្រហមទាំងអស់ ដើម្បីអាចបាញ់បាល់ពណ៌តាមលំដាប់ចុះ បន្ទាប់ពីបាល់ស្នូកឃ័រចេញពីតារាង អ្នកណាមានពិន្ទុច្រើននឹងឈ្នះការប្រកួត ។ ក្នុងការប្រកួតនោះនឹងប្រកួតគ្នាដើម្បីមើលថាអ្នកណា អាចឈ្នះបានច្រើនជាងនេះ ប្រហែលជា៣ក្នុង៥ប្រកួត ឬ៤ក្នុង៧ប្រកួត ប្រហែលជាច្រើនជាងនេះអាស្រ័យទៅលើការព្រមព្រៀងនៃច្បាប់នៃការប្រកួត ។
ស្នូកឃ័រគឺជាកីឡាមួយប្រភេទ ដែលគេលេងនៅលើតុ ដែលគ្របដណ្ដប់ ដោយស្បែក ដែលមានរន្ធនៅកែងជ្រុងនីមួយៗ នៃជ្រុងទាំងបួន ហើយនៅចំកណ្តាល ខ្នើយចំហៀងនីមួយៗ មានបាល់ពណ៌ក្រហម ចំនួន 15 បាល់ពណ៌ ការប្រកួត ប្រភេទស្នូកឃ័រនៃការប្រកួតនីមួយៗ អោយយើងត្រូវរកបានពិន្ទុច្រើនជាងគូប្រកួតរបស់ពួកគេដោយប្រើគ្រាប់បាល់បញ្ចូលរន្ធ ច្បាប់ស្នូកឃ័រ តុស្នូកឃឺមានរាងចតុកោណដែលមានរន្ធប្រាំមួយនៃជ្រុងនីមួយៗ និងរន្ធពីទៀតនៅចំកណ្តាលផ្នែកវែងនីមួយៗ តុជាធម្មតាមាន បន្ទះក្តារបន្ទះ គ្របដណ្តប់ដោយមានពណ៌បៃតង ។ អ្នកលេងនឹងប្រើតែសញ្ញាដើម្បីចាក់បាល់ពណ៌សប៉ុណ្ណោះ។ ដើម្បីរមៀលវាយបាល់ពណ៌ដើម្បីចូលទៅក្នុងរន្ធ បន្ទាប់មកនិងទទួលបានពិន្ទុ ហើយបន្តលេងរហូតដល់អ្នកលេងល្បែងហ្គេមស្នូកឃ័រមិនអាចដាក់បាល់ពណ៌ចូលទៅក្នុងរន្ធ ដើម្បីផ្លាស់ប្តូរអ្នកលេងម្នាក់ទៀតលេងខ្លះ មានបទប្បញ្ញត្តិក្នុងការលេងបាល់ពណ៌ផ្សេងគ្នា ដូចខាងក្រោម: ចាប់ផ្តើមលេងពីបាល់ក្រហមជាមុនសិន ។
ប្រសិនបើបាល់ពណ៌ក្រហមត្រូវបានប្រហោង ដូច្នេះមានសិទ្ធិលេងបាល់ពណ៌ផ្សេងបន្តទៀត ពណ៌ណាមួយគឺអាស្រ័យលើអ្នកលេងដើម្បីជ្រើសរើស ។ ប្រសិនបើបាល់នៃពណ៌ផ្សេងទៀតត្រូវបានចាក់ចូលទៅក្នុងរន្ធម្តងទៀត បន្ទាប់មកត្រលប់មកលេងបាល់ក្រហមម្តងទៀត ប្រសិនបើជោគជ័យម្តងទៀត សូមលេងបាល់ពណ៌ផ្សេងទៀតម្តងទៀត ។ នៅពេលបាល់ពណ៌ចូលក្នុងរន្ធ អាជ្ញាកណ្តាលនឹងកំណត់ឡើងវិញនៅចំណុចនៃបាល់នោះ ។ លើកលែងតែបាល់ក្រហមដែលនឹងមិនត្រូវបានកំណត់ឡើងវិញ គឺដូចនេះវាជាការជំនួស រហូតទាល់តែបាល់ក្រហមទាំង 15 ស្ថិតនៅក្នុងរន្ធ បន្ទាប់មកលេងបាល់ផ្សេងទៀតតាមលំដាប់ដូចខាងក្រោមៈ លឿង បៃតង ត្នោត ខៀវ ផ្កាឈូក និងខ្មៅជាបាល់ចុងក្រោយ ។ ក្នុងអំឡុងពេលនេះ បាល់ពណ៌នឹងមិនត្រូវបានកំណត់ឡើងវិញនៅចំណុចនេះម្តងទៀតទេ ។ នៅពេលដែលគ្រាប់បាល់ពណ៌ទាំងអស់ ត្រូវបានបោះចូល ។
ពន្ទុសរុបនៃផ្នែកនីមួយៗនឹងត្រូវបានរាប់ ក្រុមដែលរកបានពិន្ទុច្រើនជាងឈ្នះការប្រកួត ។ អ្នកលេងនៅតែអាចទទួលយកការចាញ់នៃល្បែងស្នូកឃ័រ ខណៈពេលដែលលុបចោលវេនរបស់អ្នកលេងនោះ។ ប្រសិនបើពិចារណាលើចំណុចនៅលើតុនោះ ពិន្ទុនឹងមិនគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីកម្ចាត់គូប្រជែងរបស់អ្នកទេ ដែលជារឿងធម្មតានៅក្នុងស្នូកឃ័រអាជីព។ នៅពេលដែលកំហុសត្រូវបានប្រព្រឹត្តដោយអ្នកលេងប្រឆាំង វាអាចកើតឡើងដោយសារហេតុផលជាច្រើនដូចជា វាយបាល់ពណ៌សមុន ហើយវាយបាល់ពណ៌បន្ទាប់ នៅពេលដែលអ្នកលេងព្យាយាមដាក់បាល់ពណ៌ស វាប៉ះបាល់ពណ៌ក្រហម ហើយបណ្តាលឱ្យបាល់ពណ៌សចូលទៅក្នុងរន្ធផងដែរ ។ ឬបាល់មិនអាចឆ្លងកាត់វាត្រូវបានគេហៅថា ហ្គេមស្នូកឃឺ ដោយការវាយកូនបាល់ពណ៌ស ដើម្បីគេចចេញពីឧបសគ្គ ពិន្ទុដែលទទួលបានពីកំហុស យ៉ាងហោចណាស់ 4 ពិន្ទុទៅ 7 ពិន្ទុ ប្រសិនបើបុកដោយបាល់ខ្មៅ ។
ច្បាប់ស្នូកឃ័រ បានក្លាយជាការពេញនិយមយ៉ាងទូលំទូលាយ
ច្បាប់ស្នូកឃ័រ បានក្លាយជាការពេញនិយមយ៉ាងទូលំទូលាយ ខ្ញុំគិតថាអ្នកទាំងអស់គ្នាប្រហែលជាដឹងពីរបៀបលេងកីឡាស្នូកឃឺសម្រាប់អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូងនេះ ខ្ញុំជាមនុស្សម្នាក់ទៀតដែលមិនពូកែខាងបាល់ទាត់ ប៉ុន្តែពូកែហ្គេមស្នូកឃឺ ព្រោះល្បែងស្នូកឃ័រមិនត្រឹមតែត្រឹមត្រូវនោះទេ វាជួយបណ្តុះបណ្តាលជំនាញផ្តោតអារម្មណ៍ និងអនុវត្តការធ្វើផែនការជាមុន ។ នៅក្នុងអត្ថបទនេះនឹងប្រាប់អំពីចំណេះដឹងបន្តិចបន្តួចនិងច្បាប់នៃល្បែងស្នូកឃ័រ ។ លើប្រធានបទនេះ ច្បាប់ស្នូកឃ័រ នៅក្នុងអត្ថបទនេះ ខ្ញុំនឹងសរសេរការពិពណ៌នាសង្ខេប ។
នេះគឺជាច្បាប់ស្នូកឃ័រដ៏សាមញ្ញមួយ ប៉ុន្តែបំណងប្រាថ្នា មិនមែនជាការចាក់ទម្លុះទេ ការលំបាកនៃការភ្នាល់ស្នូកឃ័រ គឺត្រូវតែរៀបចំផែនការជាមុន បើយើងចាក់បាល់ក្រហមនេះទៅក្នុងគ្រាប់ពណ៌បន្ទាប់ តើយើងនឹងស៊ីអ្វី យើងត្រូវរៀបចំផែនការជាមុន ប៉ុន្តែដោយសារពណ៌ខ្មៅមានចំណុចច្រើនគឺ ៧ ដូច្នេះយើងគួរដាក់ទម្ងន់ឲ្យបានល្អ ។
ឬបើចាក់បាល់ខុស ឬសចូលរន្ធ យើងនឹងត្រូវបន្ថយមកត្រឹម ៧ពិន្ទុក្នុងមួយលើក ឬបើសប្បាយដាក់ បើយើងកែចំណុចខុស យើងនឹងកាត់ម្ដងៗ៧ពិន្ទុ ការសប្បាយគឺ យកបាល់ណាដែលមិនមែនជាគោលដៅរបស់យើងនៅពេលនោះ ។ រួចបិទបាំងបាល់ដែលជាគោលដៅរបស់យើង ការលេងសប្បាយ វាអាស្រ័យលើទម្ងន់ដៃរបស់យើង វាជាការសំខាន់ ប៉ុន្តែទោះបីជាមនុស្សជាង 60 ភាគរយមានទំនោរគិតថាហ្គេមស្នូកឃ័រជាល្បែងក៏ដោយ ប៉ុន្តែប្រសិនបើលេងជាល្បែងកីឡា វានឹងធ្វើឱ្យយើងភ្នាល់កាន់តែត្រឹមត្រូវ ។ ព្រោះបើការភ្នាល់ជាកីឡា យើងមិនត្រូវដាក់សម្ពាធច្រើនទេ តែបើលេងជាល្បែង យើងក៏នឹងដាក់សម្ពាធលើខ្លួនយើងដែរ ស្នូកឃ័រជាកីឡាដែលផ្តោតខ្លាំងលើការផ្តោតអារម្មណ៍ ។
ហើយអ្វីដែលសំខាន់ក្នុងការលេងហ្គេមស្នូកឃ័រ គឺស្ថិតនៅក្នុងច្បាប់ ដែលហៅថាច្បាប់ស្នូកឃ័រ មើលទៅពិតជាលម្អិត និងស្មុគស្មាញ ប្រសិនបើអ្នកមិនស្ទាត់ជំនាញលើច្បាប់នៃការលេង វាអាចធ្វើឱ្យការលេងវាមិនសប្បាយ ។ ដូច្នេះហើយ ថ្ងៃនេះយើងនឹងណែនាំវិធីសាស្រ្តរាប់រកពិន្ទុក្នុងកីឡាស្នូកឃ័រ សម្រាប់អ្នកចូលចិត្តស្នូកឃ័រ ។ ដែលមិនទាន់ដឹងច្បាស់អំពីច្បាប់ តើនឹងមានរបៀបលេងយ៉ាងណានោះ ថ្ងៃនេះយើងនឹងប្រាប់គ្នាទៅកាន់អ្នកដែលចូលចិត្ត ។
ចំណុចដំបូងដែលអ្នកលេងត្រូវយល់ជាមុន គឺចំណុចនៃហ្គេមស្នូកឃ័រ នីមួយៗដែលមានរហូតដល់ 22 គ្រាប់ ដោយចាប់ផ្តើមពីគ្រាប់បាល់ពណ៌ខ្មៅ ដែលមានពិន្ទុច្រើនជាងគេ 7 ចំណុចពណ៌ផ្កាឈូក 6 ចំណុចពណ៌ខៀវ 5 ចំណុចពណ៌ត្នោត 3 ចំណុចពណ៌បៃតង ។ 2 ចំណុចពណ៌លឿង និង 1 ចំណុចក្រហម ដោយពណ៌ក្រហមមានចំនួនច្រើនបំផុត 15 គ្រាប់ ខណៈដែលបាល់ពណ៌សគឺជាបាល់សម្រាប់ បាញ់បាល់ផ្សេងទៀត ។ ដែលនឹងមិនទទួលបានពិន្ទុ ប៉ុន្តែប្រសិនបើយោងទៅតាមច្បាប់នៅពេលដែល បាល់ពណ៌សផ្លាស់ប្តូរចូលទៅក្នុងរន្ធវានឹងបាត់បង់ចំនុចអវិជ្ជមាន ។
ដើម្បីលេងវាសាមញ្ញគឺយើងត្រូវបាញ់បាល់ពណ៌ស ដើម្បីវាយបាល់ក្រហម នៅពេលដែលបាល់ក្រហមបុករន្ធនោះ យើងនឹងទទួលបាន 1 ពិន្ទុ បន្ទាប់ពីនោះយើងនឹងអាចបន្តបាញ់បាន 1 គ្រាប់ទៀត ដែលនឹងត្រូវជ្រើសរើសបាល់ច្រើនជាងពណ៌ក្រហម ដែលប្រសិនបើអាចបាញ់ពណ៌ផ្សេងទៀត ។ យើងនឹងអាចត្រលប់មកបាញ់គ្រាប់ក្រហមម្ដងទៀត ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកមិនអាច យើងនឹងត្រូវប្តូរទៅម្ខាងទៀតដើម្បីលេង ។
ក្នុងនោះបើយើងអាចបាញ់បាល់ពណ៌ផ្សេងចុះ យើងនឹងទទួលបានពិន្ទុតាមចំនួនពិន្ទុនៃបាល់នោះ ឧទាហរណ៍ដូចជាការបាញ់បាល់ពណ៌ក្រហមចុះក្រោមដោយគ្រាប់ខ្មៅ ។ នឹងទទួលបានពិន្ទុសរុបចំនួន 8 ដែលត្រូវបានគេចាត់ទុកថាជាច្បាប់សាមញ្ញដែល អ្នកលេង ស្នូកឃ័រ គ្រប់រូប អាចរៀនបានយ៉ាងឆាប់រហ័ស ហើយងាយស្រួល និងជាការសប្បាយមួយទៀតដែលអាចចាត់ទុកថាសម័យបច្ចុប្បន្នកំពុងពេញនិយមខ្លាំង ។
កីឡាស្នូកឃ័រមានការពេញនិយមខ្លាំងក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ន
ស្នូកឃ័រជាកីឡាដែលពេញនិយមក្នុងចំណោមបុរសនិងស្ត្រី ការលេងស្នូកឃឺគឺជាកីឡាដែលសកម្ម ប៉ុន្តែផ្តោតលើជំនាញ ភាពត្រឹមត្រូវ ការសម្រេចចិត្ត និងការទាក់ទាញជាច្រើនដែលពាក់ព័ន្ធសម្រាប់គូប្រជែង។ សម្រាប់កីឡាករដែលទើបចូលប្រឡូកក្នុងវិស័យនេះ ពួកគេប្រហែលជានៅតែរកមិនឃើញផ្លូវ ឬរកគន្លឹះ ។
នៅក្នុងអត្ថបទនេះ យើងនៅទីនេះដើម្បីបង្រៀនអ្នកពីរមូលដ្ឋានគ្រឹះនៃការលេងស្នូកឃ័រ របៀបលេងស្នូកឃ័រនៅកម្រិតផ្សេងៗ ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងទទួលបានជំនាញរហូតដល់ពួកគេអាចអភិវឌ្ឍបន្ថែមទៀតដោយខ្លួនឯង។
ស្នូកឃឺ គឺជាហ្គេមដែលលេងដោយដំបងមួយ និងបាល់ម្ភៃពីរ។ ហ្គេមនេះពិតជាពេញនិយម និងកម្សាន្ត។ វានឹងមានប្រយោជន៍ក្នុងការដឹងពីច្បាប់នៃហ្គេម មុនពេលអ្នកចាប់ផ្តើមលេង។ មនុស្សម្នាក់ត្រូវការជំនាញបន្ថែមទៀតដើម្បីលេងស្នូកឃឺ ដោយសារតុធំជាង ហើយហោប៉ៅតូចជាងបើប្រៀបធៀបទៅនឹងកីឡាវាយកូនគោលផ្សេងទៀត ។
គោលបំណងនៃហ្គេមគឺដើម្បីវាយបាល់ពណ៌សជាមួយនឹងសញ្ញានៅក្នុងទិសដៅនៃបាល់អាងផ្សេងទៀតនៅក្នុងហោប៉ៅមួយក្នុងចំណោមប្រាំមួយ។ មានច្បាប់សំខាន់ៗមួយចំនួនដែលត្រូវអនុវត្តតាមពេលកំពុងលេង ។បន្ទាប់ពីគ្រាប់បាល់ពណ៌ក្រហមទាំងអស់ត្រូវបានបាញ់ចូលរន្ធ អ្នកលេងអាចបិទហ្គេមដោយទម្លាក់បាល់ពណ៌ដែលនៅសល់ជាប់ៗគ្នា តាមលំដាប់លំដោយនៃតម្លៃពិន្ទុរបស់ពួកគេ ។
នៅក្នុងដំណាក់កាលនៃហ្គេមនេះ បាល់លែងត្រលប់ទៅទីតាំងដើម របស់វាទៀតហើយ ។ ប្រសិនបើអ្នកលេងម្នាក់ខកខាន វានឹងក្លាយជាវេនរបស់អ្នកលេងម្នាក់ទៀត ការប្រកួតបានបញ្ចប់ នៅពេលដែលមិនមានបាល់នៅលើតុ។ បន្ទាប់ពីគ្រាប់បាល់ពណ៌ក្រហម បាល់ពណ៌ត្រូវតែដាក់ក្នុងលំដាប់នេះ៖ លឿង បៃតង ត្នោត ខៀវ ផ្កាឈូក ខ្មៅ ។
ចាប់តាំងពីការខកខានគ្រាប់បាល់ពណ៌នៅលើតុ ក្នុងដំណាក់កាលចុងក្រោយនៃច្បាប់ស្នូកឃ័រហ្គេម វាក្លាយជាការប្រកួតដោយឥតគិតថ្លៃ សម្រាប់អ្នកទាំងអស់គ្នា ដើម្បីមើលថាតើអ្នកលេងណាអាចដណ្តើមបានពិន្ទុច្រើនជាងគេ ។
ហេតុអ្វីបានជាភ្នាល់លើស្នូកឃ័រតាមអ៊ីនធឺណិតបន្ថែមពីលើភាពថ្មីថ្មោងក្នុងទម្រង់ និងច្បាប់នៃការលេងស្នូកឃ័រ សម្រាប់ការភ្នាល់លើ ស្នូកឃ័រតាមអ៊ីនធឺណិត មានលក្ខណៈពិសេសគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ ដែលមិនចាញ់កីឡាផ្សេងទៀតផងដែរ ឧទាហរណ៍៖
អ្នកលេងនឹងទទួលបាន ភាពងាយស្រួលក្នុង ការភ្នាល់ស្នូកឃ័រ ដោយសារតែការភ្នាល់ ស្នូកឃ័រទូទៅ ពិបាករកណាស់ វាចាំបាច់ក្នុងការភ្នាល់តាមរយៈភ្នាក់ងារ ដើម្បីភ្នាល់លើគេហទំព័របរទេសតែប៉ុណ្ណោះ ដែលពិបាកណាស់ ។ ប៉ុន្តែផ្ទុយស្រឡះពីការភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិត ងាយស្រួលភ្នាល់គ្រប់ទីកន្លែង 24 ម៉ោងក្នុងមួយថ្ងៃ ។
ច្បាប់ថ្មី សម្រាប់ការភ្នាល់កីឡាស្នូកឃ័រអនឡាញ អ្នកលេងភាគច្រើននឹងគិត ប៉ុន្តែស្នូកឃ័រគឺល្អប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែសម្រាប់ការភ្នាល់ស្នូកឃ័រនោះ ភាពថ្មីថ្មោង ជាពិសេសច្បាប់នៃការលេង វាគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ណាស់ ព្រោះវាជាទម្រង់ច្បាប់ គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍តិចទេ ។
ការភ្នាល់ការប្រកួតគឺដើម្បីទស្សន៍ទាយលទ្ធផលនៃការប្រកួតដែលនឹងឈ្នះព្រឹត្តិការណ៍នេះ អត្រានៃការទូទាត់ពីការចរចានឹងអាស្រ័យលើ ការសម្តែងរបស់អ្នកប្រកួតប្រជែងក្នុងឆ្នាំនោះ និងចំណាត់ថ្នាក់ពិភពលោកនៃអ្នកប្រកួតប្រជែង ។ ល្អឬតិច
4 លើ / ក្រោម – ប្រសិនបើការប្រកួតត្រូវបានបោះបង់ចោល ការភ្នាល់លើក្រោម មានសុពលភាពតែនៅពេល ដែលលទ្ធផលនៃទីផ្សារនោះអាចត្រូវបានកំណត់ ។ ហើយនៅពេលអនាគតប្រសិនបើមានស៊ុម បានកើតឡើងនឹងមិនប៉ះពាល់ដល់ទីផ្សារនេះទេ បន្ថែមពីលើព្រឹត្តិការណ៍ផ្សេងទៀត។