ហ្គេមខ្លានាគ និងមានវិធីសាស្រ្តក្នុងការភ្នាល់

ហ្គេមខ្លានាគ

ហ្គេមខ្លានាគ និងមានវិធីសាស្រ្តក្នុងការភ្នាល់ លើភាគីនាគ មានន័យថា អ្នកភ្នាល់ថាភាគីនាគ នឹងមានពិន្ទុច្រើនជាងភាគីខ្លា។អ្នកលេងល្បែង ដែលភ្នាល់លើភាគីនាគ នឹងត្រូវបានដោះស្រាយ។អ្នកអាចបង្ហាញ សន្លឹកបៀរបស់អ្នក នៅចំពោះមុខ អ្នកលេងល្បែងផ្សេងទៀត ដែលនឹងអនុញ្ញាត ឱ្យអ្នកដឹងពីចំណុច នៃសន្លឹកបៀជាមុន ប្រាក់ចំណេញគឺ 1: 1 ។

ភ្នាល់ថាដៃរបស់ Tiger នឹងមានពិន្ទុ ច្រើនជាងដៃរបស់ Dragon។បន្ទាប់ពីបន្ថែមនាគ ដែលត្រូវបានចែកចាយបន្ទាប់ ពីអ្នកលេង ឬអ្នកលេងល្បែង ឬភាគីនាគ ជូនដំណឹង ដល់អ្នកលេងល្បែង។ បើនិយាយពី សមាមាត្រ នៃការសងវិញ វាក៏ជា 1 ទល់នឹង 1 ផងដែរ។ ប្រសិនបើអ្នក ស្មើជាមួយ sashimi នេះ លក្ខខណ្ឌនៃការឈ្នះ ត្រូវតែចងសន្លឹកបៀពីរសន្លឹក ទាំងសន្លឹកបៀ នាគ និង ខ្លា អាចមានពិន្ទុដូចគ្នា។

វាមានលទ្ធភាពច្រើន ជាងហ្គេមកាតផ្សេងទៀត និងអត្រាការប្រាក់ ខ្ពស់ណាស់នៅក្នុង ខ្លា នាគហ្គេមបៀនេះ កំពុងមានប្រជាប្រិយភាព កាន់តែខ្លាំងឡើងៗ។ទោះជាយ៉ាងណា ក៏ដោយ ហ្គេមបៀនេះ មានការលេងហ្គេម ស្រដៀងទៅនឹងបាការ៉ាត ដោយសារវាសាមញ្រហ័ស និងភាគរយ នៃការបង់ប្រាក់ច្បាស់លាស់។ ទោះបីជាបាការ៉ាត មានភាពស្មុគស្មាញ ក្នុងការលេងក៏ដោយ។

ការភ្នាល់ផ្សេងៗគ្នា រួមទាំងការប្រកួតបៀរហូតដល់ 3សន្លឹក ល្បែងបៀខ្លា នាគតែមួយ ដែលប្រើដើម្បីភ្នាល់ លើហ្គេមបៀផ្សេងៗ។មនុស្សជាច្រើន នៅតែមិនដឹងថា ហ្គេមបៀនេះ មានភាពស្មុគស្មាញ យ៉ាងណានោះទេ។ទម្រង់នៃហ្គេម កាតនេះមានប្រវត្តិ មិនដឹងថាហ្គេមប្រភេទណា ដែលវាមកពី។ប្រភពជាច្រើន សន្មត់ថាវាមកពីអាស៊ី ដែលរចនាប័ទ្ម នៃការលេងបៀនេះ ត្រូវបានបង្កើតឡើង។

កាស៊ីណូខ្លានាគ អនឡាញដែលមាន ប្រភពមកពីខាងខ្មែរ ឬសូម្បីតែនៅចិនដីគោក គឺ Tiger Dragon Formula ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ហ្គេមបៀរត្រូវបានគេរំពឹងថា នឹងលេង ក្នុងរចនាប័ទ្មល្បឿន។ខុសប្លែកពី ហ្គេមបៀផ្សេងទៀត ដោយវាប្រើការ សម្រេចចិត្តលើសន្លឹកបៀមួយ ហើយឈ្នះ និងចាញ់នៅ 13 ពិន្ទុ។

ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្លង់សន្លឹកបៀ គឺស្រដៀងគ្នាណាស់។ មិនថានៅក្នុង baccarat ឬ poker នេះមានន័យថា ជាលទ្ធផលនៃ និកាយខ្ពស់បំផុត។អក្សរ K (13) ត្រូវបានប្រើ ដើម្បីកំណត់តម្លៃ នៃសន្លឹកបៀ ទាំងបីខ្ពស់បំផុត។ដោយមិនគិត ពីប្រភពដើមនៃកាត អត្តសញ្ញាណ នៃល្បែងបៀនេះ ត្រូវបានអភិវឌ្ឍ ជាបន្តបន្ទាប់។ វាបាននាំ ទៅរកល្បែងស៊ីសងផ្សេងៗ នៅក្នុងកាស៊ីណូ និងត្រូវបានប្រើប្រាស់ ដើម្បីលេងនៅក្នុង កាស៊ីណូអនឡាញ ជាមួយនឹងជម្រើសភ្នាល់ ជាច្រើនទៀត។

ហ្គេមខ្លានាគ ដែលមានការរាប់ពិន្ទុនៅក្នុងហ្គេមបៀ

ហ្គេមខ្លានាគ ដែលមានការរាប់ពិន្ទុនៅក្នុងហ្គេមបៀ កាតលេខ ពិន្ទុនឹងត្រូវបានរាប់ តាមលេខនោះ ឧទាហរណ៍ លេខ 2 នឹងត្រូវបានរាប់ជា 2 ពិន្ទុ។សន្លឹកបៀភាសាអង់គ្លេស នឹងត្រូវបាន រាប់ជា A = 1 ពិន្ទុ / j = 11ពិន្ទុ / Q = 12 ពិន្ទុ / K = 13 ពិន្ទុដែលត្រូវបានពិចារណា។ ពិន្ទុដែលត្រូវបាន ចាត់ទុកថា ច្រើនបំផុតនៅក្នុងហ្គេម ទម្រង់ភ្នាល់ ទាំងអស់ នៅក្នុងហ្គេមភ្នាល់ នាគ ខ្លា ត្រូវបានបែងចែកជា 11 ប្រភេទ:

. ខ្លាទាយថាខាងខ្លា មានអត្រាការប្រាក់ 1 ដង។
.នាគទាយថាខាងនាគ មានអត្រាការប្រាក់ 0.95 ដង។
.Tie មានន័យថាទាយថាភាគី ទាំងសងខាង នឹងចេញមកលេខដូចគ្នា។ មានអត្រាការប្រាក់ 8 ដង។
.Double Tiger ទាយថាភាគីខ្លានឹងចេញជាលេខគូ។ មានអត្រាសង 1.05 ដង
.Odd Tiger មានន័យថាទាយថាខាង Shi នឹងចេញមកជាលេខសេស។ មានអត្រាការប្រាក់ 0.75 ដង
.Double Dragon ទាយថាភាគីនាគជាលេខគូ។ មានអត្រាសង 1.05 ដង
.នាគសេស មានន័យថា ទាយថា ខាងនាគជាលេខសេស។ មានអត្រាការប្រាក់ 0.75 ដង
.Black Panther កំពុងទស្សន៍ទាយថា ខាងខ្លាខ្មៅនឹងចេញជាផ្កាពណ៌ខ្មៅ។ មានអត្រាការប្រាក់ 0.90 ដង។
.ខ្លាក្រហមទាយថាខាងខ្លានឹងចេញជាផ្កាក្រហម។ មានអត្រាការប្រាក់ 0.90 ដង។
.នាគខ្មៅ ទស្សន៍ទាយថា ភាគីនាគនឹងចេញមកជាផ្កាខ្មៅ។ មានអត្រាការប្រាក់ 0.90 ដង។
.នាគក្រហមកំពុងទស្សន៍ទាយថាភាគីនាគនឹងចេញផ្កាពណ៌ក្រហម។ មានអត្រាការប្រាក់ 0.90 ដង។

បច្ចេកទេសភ្នាល់នាគខ្លា Dragon Tiger ជាហ្គេមដែល មិនមានបច្ចេកទេសច្រើន ក្នុងការលេង និងមិនស្មុគស្មាញ។ ព្រោះវាជាការប្រកួត ដែលនាំឱ្យមានការ ប្រកួតថា តើអ្នកណា នឹងទទួលបាន ពិន្ទុច្រើនជាង។

តើហ្គេមបៀ នាគ ខ្លា ឬ ខ្លា នាគ ជាអ្វី?

ល្បែងបៀនាគខ្លា ត្រូវបានគេស្គាល់ផងដែរថា ជាហ្គេម Dragon Tiger វាគឺជាហ្គេមបៀ ដែលផ្តោតលើការភ្នាល់ លើសន្លឹកបៀតែមួយ។ ក្នុងនោះអ្នកលេង នឹងមានជម្រើស ភ្នាល់តែ 3 ប៉ុណ្ណោះគឺជ្រើសរើសភ្នាល់រវាង នាគ ខ្លា ឬ Tie ដោយហ្គេមបៀនេះ កាន់តែមានប្រជាប្រិយភាព។

ជាមួយនឹងលក្ខណៈនៃហ្គេម ដែលមានភាពងាយស្រួលលឿន និងមានអត្រាការប្រាក់ច្បាស់លាស់ ទោះជាយ៉ាងណា ក៏ដោយហ្គេម Dragon Tiger មានទម្រង់លេង ស្រដៀង នឹងបាការ៉ាត ប៉ុន្តែបាការ៉ាត មានភាពស្មុគស្មាញ ជាមួយរបៀបលេង។និងទម្រង់ផ្សេងៗ នៃការភ្នាល់ រួមទាំងការបង្ហាញកាត រហូតដល់ 3 សន្លឹក

អត្រាការប្រាក់សម្រាប់ នាគ ខ្លា
ហ្គេមបៀ Dragon Tiger នឹងត្រូវដាក់ពិន្ទុតាមតម្លៃមុខ។ មិនថាមុខសន្លឹកបៀជាលេខ 8 នោះទេ វានឹងទទួល បាន 8 ពិន្ទុ ប៉ុន្តែរូបរាងរបស់សន្លឹកបៀ នៅក្នុងភាសា អង់គ្លេសដូចជា AJQ ឬ K នឹងមានពិន្ទុពេញខុសៗគ្នា

.A នឹងមាន 1 ពិន្ទុ។
.J នឹងមាន 11 ពិន្ទុ។
.Q នឹងមាន 12 ពិន្ទុ។
.K នឹងមាន 13 ពិន្ទុ។

ដែលជាធម្មជាតិនៃពិន្ទុ នឹងប្រាប់ពីរបៀបនៃការដាក់ នៅក្នុងផ្នែកប្រាក់នៃល្បែងបៀនាគ ខ្លា នៅអត្រានៃការសងនៃកាត Dragon Tiger នាគខ្លា មានន័យថា ភ្នាល់លើភាគីណាមួយ។អត្រានៃការសងគឺ 1 ដង។ស្មើ គឺជាលក្ខណៈនៃការភ្នាល់ ប្រសិនបើ នៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ នៃការចាប់ឆ្នោត ភាគីទាំងពីរមានការស្មើ។ អត្រាការ ប្រាក់គឺ 8 ដង។