PREDICTION 1_0

ដើមកំណើតហ្គេមរ៉ូឡែត ជាស្តេចហ្គេមក្នុងកាស៊ីណូអនឡាញ

ដើមកំណើតហ្គេមរ៉ូឡែត

ដើមកំណើតហ្គេមរ៉ូឡែត គឺជាហ្គេមកាស៊ីណូ ដែលដាក់ឈ្មោះតាម ពាក្យបារាំងមានន័យថា កង់តូច ដែលទំនងជាត្រូវបានបង្កើតឡើងពី ហ្គេមអ៊ីតាលី Biribi ។ នៅក្នុងហ្គេមរ៉ូឡែតនេះ អ្នកលេងអាចជ្រើសរើសដាក់ភ្នាល់លើលេខតែមួយ ក្រុមលេខ ក្រហម ឬខ្មៅ ថាតើវាជា លេខសេស ឬលេខគូ ឬលេខខ្ពស់ (19–36) ឬទាប (1–18) ។ ទម្រង់ទីមួយនៃរ៉ូឡែតត្រូវបានបង្កើតឡើង នៅប្រទេសបារាំងសតវត្សទី 18 ។ ប្រវត្តិវិទូជាច្រើនជឿថា Blaise Pascal បានណែនាំទម្រង់ដើមនៃរ៉ូឡែតក្នុងសតវត្សទី 17 ក្នុងការស្វែងរកម៉ាស៊ីនចលនាជារៀងរហូត ។

យន្តការរ៉ូឡែតគឺជាកូនកាត់នៃកង់ហ្គេម បានបង្កើតនៅឆ្នាំ 1720 និងហ្គេមអ៊ីតាលី Biribi ។ អ្នកលេងរ៉ូឡែតមានជម្រើសភ្នាល់ជាច្រើនប្រភេទ ការភ្នាល់នៅខាងក្នុងគឺជ្រើសរើសចំនួនលេខ ពិតប្រាកដដែលបាល់នឹងធ្លាក់ចូល ទៅក្នុងហោប៉ៅតូចជាង ដោយផ្អែកលើភាពជិតរបស់ពួកគេទៅនឹងប្លង់ ។ អ្នកលេងដែលចង់ភ្នាល់ហ្គេមរ៉ូឡែតថ្មី ‘នៅខាងក្រៅ’ នឹងជ្រើសរើសភ្នាល់លើការដាក់ជាក្រុម ឬថាតើលេខដែលឈ្នះគឺសេស ឬគូ អត្រាសងប្រាក់សម្រាប់ប្រភេទភ្នាល់ នីមួយៗអាស្រ័យលើប្រូបាប៊ីលីតេ ។

តារាងរ៉ូឡែតជាធម្មតាកំណត់ការភ្នាល់អប្បបរមា និងអតិបរមា ហើយច្បាប់ទាំងនេះជាធម្មតាអនុវត្ត ដោយឡែកពីគ្នាចំពោះការភ្នាល់ខាងក្នុង និងខាងក្រៅរបស់អ្នកលេងទាំងអស់ សម្រាប់ការបង្វិលនីមួយៗ ។ សម្រាប់ការភ្នាល់ខាងក្នុងនៅតុរ៉ូឡែត ឬតាមកាស៊ីណូអនឡាញufa88មួយចំនួនអាចប្រើ បន្ទះសៀគ្វីតុរ៉ូឡែតដាច់ដោយឡែក ដែលមានពណ៌ផ្សេងគ្នាដើម្បីសម្គាល់អ្នកលេងនៅតុ ។ អ្នកលេងអាចបន្តដាក់ការភ្នាល់ នៅពេលដែលបាល់វិលជុំវិញកង់ រហូតដល់អ្នកចែកបៀប្រកាសនោះ គ្មានការភ្នាល់ ឬ rien ne va plus ទៀតទេ ។

នៅពេលដែលលេខ និងពណ៌ដែលឈ្នះត្រូវបានកំណត់ដោយកង់រ៉ូឡែត នោះអ្នកចែកបៀដាក់សញ្ញាសម្គាល់មួយ ដែលគេស្គាល់ថាជាដុលលី លើលេខដែលឈ្នះនៅលើប្លង់តារាងរ៉ូឡែត ។ នៅពេលដែលដុលលីស្ថិតនៅលើតុ អ្នកលេងមិនអាចដាក់ភ្នាល់ ប្រមូលការភ្នាល់ ឬដកការភ្នាល់ណាមួយចេញពីតុបានទេ ។ បន្ទាប់មក អ្នកចែកបៀនឹងប្រមូលការភ្នាល់ ដែលចាញ់ផ្សេងទៀតទាំងអស់ ទាំងដោយដៃ ឬការភ្នាល់ ហើយផ្តល់ការសងទាំងអស់ដល់ការភ្នាល់ដែលឈ្នះទាំងអស់ ទាំងខាងក្នុង និងខាងក្រៅ ។

នៅពេលដែលអ្នកចែកបៀបញ្ចប់ការសងប្រាក់ សញ្ញាសម្គាល់ត្រូវបានដកចេញពីក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ដែលអ្នកលេងប្រមូលការឈ្នះរបស់ពួកគេ និងធ្វើការភ្នាល់ថ្មី ។ រាប់ពិន្ទុក្នុងហ្គេមរ៉ូឡែត អ្នក​នឹង​ឃើញ​ពិន្ទុ​តាម​លេខ​ដែល​បាល់​ដែក​ធ្លាក់ ។ ឧទាហរណ៍ ធ្លាក់​លើ​លេខ​៥ គឺ​៥​ពិន្ទុ ឬ​ធ្លាក់​លើ​លេខ​២៥ គឺ​២៥​ពិន្ទុ ដោយ​មិន​ចាំ​បាច់​រាប់​ពិន្ទុ ឬ​បូក​ពិន្ទុ​ឲ្យ​ស្មុគស្មាញ​ដូច​នៅ​កាស៊ីណូ​ផ្សេង​ទៀត​ឡើយ ។ ប៉ុន្តែនេះគឺដោយសារតែហ្គេមរ៉ូឡែត មានទម្រង់ភ្នាល់ផ្សេងៗគ្នា វានឹងមានវិធីផ្សេងគ្នាដើម្បីមើលចំណុចដូចខាងក្រោម ។

ដើមកំណើតហ្គេមរ៉ូឡែត ផ្ដល់វិធីសាស្រ្តងាយស្រួលក្នុងការរកប្រាក់ចំណេញ

ដើមកំណើតហ្គេមរ៉ូឡែត គឺជាហ្គេមកាស៊ីណូលើតុបុរាណបំផុត វាត្រូវបានគេចាត់ទុកថាជាស្តេច នៃកាស៊ីណូព្រោះវាមានប្រជាប្រិយភាពខ្លាំង ។ ដោយសារតែវាជាហ្គេមដែល មិនមានលក្ខខណ្ឌស្មុគស្មាញខ្លាំង រ៉ូឡែតមានទម្រង់លេងដោយការទាយលេខ ។ វានឹងមានលេខសរុបចំនួន 37 គឺលេខ 0-36 ហើយលេខនឹងបែងចែកជាពីរពណ៌៖ ពណ៌ក្រហម និងខ្មៅមានលេខ 18 ហើយលេខ 0 មានពណ៌បៃតង ។ ការភ្នាល់នឹងមានពេល 1 នាទីដើម្បីសម្រេចចិត្តថាតើ ត្រូវដាក់ភ្នាល់របស់ពួកគេមុនពេលបង្វិលរ៉ូឡែត ។

ដោយអ្នកភ្នាល់ អាចដាក់ភ្នាល់លើលេខណាមួយ នៅពេលដែលអ្នកលេងបានជ្រើសរើសលេខ និងដាក់ភ្នាល់ ។ វាបង្វិលកង់រ៉ូឡែត ហើយបន្ទាប់មកទម្លាក់បាល់ នៅពេលដែលកង់ឈប់ បាល់នឹងវិលទៅលេខមួយនៅលើបន្ទះរ៉ូឡែត ។ ឥឡូវនេះអ្នកដឹងពី របៀបលេងរ៉ូឡែតអនឡាញ ជំហានបន្ទាប់គឺត្រូវដឹងពីរបៀបលេង ។ តើធ្វើដូចម្តេចដើម្បីទទួលបានប្រាក់ចំណេញជាប់លាប់ ពីរ៉ូឡែតអនឡាញ ? នេះមានសារៈសំខាន់ណាស់ ព្រោះ​រ៉ូឡែត​ជា​ហ្គេម​ដែល​តម្រូវ​ឱ្យ​មាន​កលល្បិច ។

1. ដឹងពីរបៀបសង្កេត
អ្នកគួរតែដឹងជាមុនថាតើហ្គេមភាគច្រើនទៅទិសដៅអ្វី ។ តើ​មាន​បញ្ហា​ដើម​ឡើង​វិញ​ទេ? តើខ្ញុំគួរភ្នាល់លើឆានែលមួយណា? ដោយអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកសង្កេតមើលស្ថិតិ ដែលបានចេញរាល់ពេលដែលអ្នកភ្នាល់ ដើម្បីបង្កើនឱកាសឈ្នះកាន់តែច្រើន ។

2. ដាក់ការភ្នាល់
ការដាក់ប្រភេទភ្នាល់នីមួយៗ វាក៏នឹងប៉ះពាល់ដល់អត្រាការប្រាក់ផងដែរ ។ ហានិភ័យកាន់តែខ្ពស់ ការភ្នាល់កាន់តែខ្ពស់ អត្រានៃការទូទាត់ក៏នឹងខ្ពស់ផងដែរ ។ ប៉ុន្តែនោះមិនមែនជាវិធីត្រឹមត្រូវក្នុងការលេងនោះទេ ។ មធ្យោបាយងាយស្រួលជាង ក្នុងការរកប្រាក់ចំណេញគឺជ្រើសរើសការភ្នាល់ ដែលមានហានិភ័យតិចតួចជាមុន បើទោះបីជាប្រាក់ចំណេញមិនច្រើនក៏ដោយ ។ ប៉ុន្តែមិនមានហានិភ័យនៃការបាត់បង់វាទេ ។ ដោយសារតែការធ្វើឱ្យប្រាក់ចំណេញ តិចតួចក្នុងរយៈពេលនឹងជាចំនួនទឹកប្រាក់ដ៏ធំសម្បើម ។

3. ស្វែងរកបច្ចេកទេសថ្មីដើម្បីអនុវត្ត។
រ៉ូឡែត មានវិធីសាស្រ្តលេងថេរ ហើយមានរូបមន្តជាច្រើនសម្រាប់ការរកលុយ ។ របៀបបង្កើនភាពត្រឹមត្រូវនៃការភ្នាល់របស់អ្នក គឺ​ព្យាយាម​យក​រូបមន្ត​រ៉ូឡែត​ពី​អ្នក​ដែល​ជា​អ្នក​ជំនាញ​មក​អនុវត្ត តោះមើលពីរបៀបដែលពួកគេលេង ។ តើការភ្នាល់ប្រភេទណាដែលត្រូវដាក់? ហើយ​គេ​ប្រើ​អ្វី​ជា​កន្លែង​សម្គាល់? នេះជារបៀបមើលវាដូចនេះ ។ វានឹងកាត់បន្ថយឱកាសរបស់អ្នកក្នុងការធ្វើខុស ។

4. មិនចាំបាច់ភ្នាល់គ្រប់វេន
សម្រាប់អ្នកលេងថ្មី អ្វី​ដែល​អ្នក​ត្រូវ​ដឹង​ជា​មុន​គឺ​ថា​ក្នុង​ការ​លេង ​រ៉ូឡែត វា​មិន​ចាំ​បាច់​ដែល​អ្នក​ដាក់​ភ្នាល់​គ្រប់​វេន​នោះ​ទេ ។ ប្រសិន​បើ​អ្នក​ណា​ម្នាក់​មិន​មាន​ទំនុក​ចិត្ត អ្នក​អាច​ទុក​វា​ឲ្យ​កន្លង​ផុត​ទៅ ។ បន្ទាប់មកជ្រើសរើសដាក់ភ្នាល់ដែលមានទំនុកចិត្តបំផុត ។ ដើម្បីកាត់បន្ថយហានិភ័យផងដែរ ព្រោះការលេងហ្គេមរ៉ូឡែតរបៀបលេងហ្គេមពិតប្រាកដ យើងមិនចាំបាច់ប្រថុយលុយរាល់វេននោះទេ ។ ព្រោះ​ដើម្បី​បាន​លុយ​ពី​ការ​លេង​រ៉ូឡែត វាចាំបាច់ក្នុងការចំណាយពេល ដើម្បីឈ្នះការប្រកួតរ៉ូឡែត និងទទួលបានប្រាក់រង្វាន់ដ៏មានតម្លៃត្រឡប់មកវិញនៅទីនោះ ។

ច្បាប់ និងការបង្ហាញតារាងរ៉ូឡែតក្នុងការលេង

សម្រាប់ច្បាប់លេងរ៉ូឡែត និងរ៉ូឡែតអនឡាញ នោះនឹងស្រដៀងគ្នា ។ អ្នកលេងអាចដាក់ហ្គេមរាប់ពាន់ក្នុងទម្រង់រហូតដល់ 10 និងមានអត្រាការប្រាក់ខុសគ្នា ។ អ្នកលេងអាចជ្រើសរើសដាក់ភ្នាល់លើលេខ ឬទម្រង់ដែលចង់បាន វា​អាច​មក​ពី​ចំណូល​ចិត្ត​បុគ្គល ឬ​ការ​ព្យាករណ៍ ។ បន្ទាប់ពីដាក់ភ្នាល់ Croupier បង្វិលកង់រ៉ូឡែតទៅខាងឆ្វេង ។ បន្តដោយការបោះបាល់ អនុវត្តតាមបន្ទាត់នៃការបង្វិលនៃកង់រ៉ូឡែត ។ បាល់ឈប់នៅលេខមួយ ប្រតិបត្តិករហ្គេមនឹងបង្ហាញលេខដែលបាល់កំពុងបើក ។ បន្ទាប់មកធ្វើការប្រៀបធៀប ដើម្បីពិនិត្យមើលអត្ថប្រយោជន៍ និងការបាត់បង់ ។

1. ការជ្រើសរើសការភ្នាល់ ដូចជាលេខ
អត្រាការភ្នាល់គឺ 1 ដង ភ្នាល់ 36 ដង ។ ដើម្បីភ្នាល់ អ្នកលេងអាចជ្រើសរើសលេខណាមួយពី 0-36 ។

2. ការជ្រើសរើសការភ្នាល់ជា ពណ៌
អត្រាសងគឺ 1 ដងក្នុងការភ្នាល់ បង់ 1 ដង ។ អ្នកលេងអាចជ្រើសរើសពណ៌ខ្មៅ ឬក្រហម ។

3. ការជ្រើសរើស ការភ្នាល់ ខ្ពស់-ទាប
អត្រាសងគឺ 1 ដងក្នុងការភ្នាល់ បង់ 1 ដង ។ អ្នកលេងជ្រើសរើស លេខ​ដែល​នឹង​ត្រូវ​គូរ​គឺ​នៅ​ខាង​ខ្ពស់ ឬ​ខាង​ទាប (លេខ​ខាង​ខ្ពស់ 0-18 / លេខ​ខាង​ទាប 19-36) ។

4. ការជ្រើសរើស ការភ្នាល់ សេស-គូ
អត្រាសងគឺ 1 ដងក្នុងការភ្នាល់ បង់ 1 ដង អ្នកលេងអាចជ្រើសរើសទាំងផ្នែកលេខគូ ឬផ្នែកលេខសេស (លេខគូ៖ 2,4,6,8,10,12,16,18,20,22,24,26,28,30,32,34 និង 36 ) / ( លេខសេស : 1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23,25,27,29,31,33 និង 35) ។

5. ការជ្រើសរើសការភ្នាល់ក្នុង តំបន់ភ្នាល់
អត្រាការប្រាក់គឺ ភ្នាល់ 1 ដង បង់ 2 ដង ។ អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងជ្រើសរើសភ្នាល់តាមតំបន់ប្រកួតប្រជែង (ទី 1 : 1-12 / ទី 2 : 13-24 និងទី 3 : 25-36 ។

6. ការជ្រើសរើសការភ្នាល់ដូចជា ការភ្នាល់
អត្រាការប្រាក់គឺ ភ្នាល់ 1 ដង បង់ 2 ដង ។ ឱ្យអ្នកលេងជ្រើសរើសភ្នាល់តាមជួរក្នុងការប្រកួត (ទី 1: 1,4,7,10,13,16,19,22,25,28,31 និង 34) (ទី 2: 2,5,8,11 ,14, 17,20,23,26,29,32 និង 35 ) (ទី 3: 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30,33 និង 36) ។

7. ការជ្រើសរើស ការភ្នាល់ 2 ខ្ទង់
អត្រាសងគឺការភ្នាល់ 1 ដង បង់ 17 ដង ។ អ្នកលេងជ្រើសរើសភ្នាល់លើលេខពីរដែលនៅជិតគ្នា ដូចជា 1-2 ឬ 2-4 ជាដើម ។

8. ការជ្រើសរើស ការភ្នាល់ 3 ខ្ទង់
អត្រាសងគឺ 1 ដងនៃការភ្នាល់ បង់ 11 ដង ។ អ្នកលេងជ្រើសរើសភ្នាល់លើលេខបីតាមលំដាប់ពី ពីក្រោមទៅកំពូល ដូចជា 1-2-3 ជាដើម ។

9. ការជ្រើសរើស ការភ្នាល់ 4 ខ្ទង់
អត្រាការភ្នាល់គឺ 1 ដង ភ្នាល់ 8 ដង ។ អ្នកលេងជ្រើសរើសភ្នាល់លើលេខបួនដែលនៅជិតគ្នា ដូចជា 1-2-4-5 ជាដើម ។

10. ការជ្រើសរើស ការភ្នាល់ 6 ខ្ទង់
អត្រាការប្រាក់គឺការភ្នាល់ 1 ដង បង់ 5 ដង ។ អ្នកលេងជ្រើសរើសភ្នាល់លើលេខ 6 ដែលរៀបចំពីបាតទៅកំពូលក្នុង 2 ជួរ ដូចជា 1-2-3-4-5-6 ជាដើម ។