Pool vs snooker របៀបលេងជាមូលដ្ឋាន ដែលអ្នកត្រូវដឹង

Pool vs snooker

Pool vs snooker ការ​លេង​កីឡា​ដូច​ជា​ស្នូកឃឺ របៀប​លេង​មិន​ស្មុគស្មាញ​ទេ ប្រសិនបើអ្នករៀនច្បាប់ នៃការលេងបានល្អ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការលេងកីឡាស្នុកឃើប៉ុកបីយែប្រភេទនេះ ទាមទារ
ជំនាញ ភ្នែក និងការគណនា ដែលធ្វើឱ្យកីឡាប្រភេទនេះពិបាកណាស់ ។ ដូច្នេះប្រសិនបើនរណាម្នាក់ ចង់​លេងស្នូកឃឺដូចជា​ការ​ហាត់​ប្រាណ ហើយត្រូវលេងវា ចំណុចការលេងស្នូកឃឺនៅក្នុងទ្រឹស្តី ប្រហែលជាមិនមានជំនួយច្រើនទេ ។ ប៉ុន្តែអ្នកត្រូវការគេហទំព័រufa88kh ដើម្បីសាកល្បងវាពិតប្រាកដ ហើយព្យាយាមស្វែងយល់ ពីរបៀបលេងយ៉ាងពិតប្រាកដ ដើម្បីធ្វើឱ្យអ្នកកាន់តែស្ទាត់ជំនាញ ក្នុងការលេងកីឡានេះជាងពេលមុនៗ ។

ដែលថ្ងៃនេះយើងនឹង បង្រៀនអ្នកពីរបៀបលេងគ្រាន់តែជាមូលដ្ឋាន ។ ក្នុង​នោះ ​ជា​ដំបូង​នៃ​ការ​លេងទាំង​អស់​ត្រូវ​តែ​យល់​ថា​ កីឡាស្នូកឃឺ គឺត្រូវប្រើសញ្ញាដើម្បីចាក់បាល់ពណ៌ស ដើម្បីវាយបាល់ពណ៌នៅលើតុ
ដែលមានពណ៌ក្រហម លឿង បៃតង ត្នោត ផ្កាឈូក ខ្មៅ និងខៀវ ។ សម្រាប់ពិន្ទុនីមួយៗ មានពិន្ទុ និងតម្លៃខុសៗគ្នា បាល់ដែលមានពិន្ទុខ្ពស់បំផុត គឺបាល់ខ្មៅ ។ ដែលមានពិន្ទុសរុបចំនួនប្រាំពីរ បន្តដោយបាល់ពណ៌ផ្កាឈូក សរុបមាន ៦ ពិន្ទុ បាល់ពណ៌ខៀវមាន ៥ ពិន្ទុ បាល់ពណ៌ត្នោតមាន ៤ ពិន្ទុ បាល់ពណ៌បៃតងមាន ៣ ពិន្ទុ និងបាល់ពណ៌លឿងមាន ២ ពិន្ទុ ដោយបាល់ដែលមានលេខទាបបំផុត គឺបាល់ក្រហមដែលមានតែមួយពិន្ទុ ។

សម្រាប់វិធីសាស្រ្តត្រឹមត្រូវ នៃការលេងស្នូកឃឺ និងច្បាប់ស្នូកឃឺរបៀបលេងនៅលើតុ នឹងមានបាល់ក្រហម ដែលមានចំនួនអតិបរមាដប់ប្រាំគ្រាប់ ។ និងកូនប្រាំមួយនាក់ផ្សេងទៀត ដោយ​ចាក់​ត្រូវ​ចាប់​ផ្តើម​ដោយ​
ចាក់​ក្រហម​ជាមុន​សិន ដោយចាក់បាល់ក្រហមចូលទៅក្នុងរន្ធណាមួយ នៅពេលដែលបាល់ពណ៌ក្រហមមួយត្រូវបានប្រហោង សូមវាយពណ៌ណាមួយដែលតាមដោយមួយទៀត ។ បន្ទាប់ពីនោះ ដាក់បាល់ទីបួនដែលអ្នករុញ ចូលទៅក្នុងទីតាំងដើមរបស់វា ហើយ​ចាក់​បាល់​ក្រហម​ម្តង​ទៀត ​រហូត​ដល់​បាល់​ក្រហម​រត់​ចេញ ពេល​បាល់​ក្រហម​រត់​ចេញ អ្នកភ្នាល់លើពណ៌នីមួយៗទៅមុខ ។ ពណ៌ដំបូងដែលអ្នកត្រូវដេញ គឺពណ៌លឿង បន្ទាប់មកពណ៌បៃតង បន្ទាប់មានពណ៌ត្នោត ខៀវ ផ្កាឈូក និងបញ្ចប់ដោយបាល់ខ្មៅ ។

ដែលក្នុងនោះប្រសិនបើ អ្នកដាក់បាល់ពណ៌សចូលទៅក្នុងរន្ធ នោះមានន័យថាអ្នកបានបំពាន ហើយនឹងបាត់បង់ពិន្ទនោះ ។ ដូច្នេះហើយ អ្នកគួរតែភ្នាល់ឲ្យបានល្អ កំណត់គោលដៅឲ្យបានត្រឹមត្រូវ បើមិនដូច្នេះ
ទេ អ្នកនឹងត្រូវកាត់រហូតដល់ ៧ ពិន្ទុ ។ ឬប្រសិនបើអ្នកត្រូវបានបុក snook គឺយកបាល់ពណ៌មួយទៀត មកគ្របលើបាល់ទីបួន ដែលអ្នកនឹងភ្នាល់ បន្ទាប់មកអ្នកមិនអាចដោះស្រាយហ្គេមបានទេ អ្នក​នឹង​បាត់​បង់​ពិន្ទុ​ដូច​គ្នា​ នឹង​ការ​រលូត​កូន​ពណ៌​ស ។ ដូច្នេះហើយ ការភ្នាល់លើស្នូកឃឺត្រូវបានចាត់ទុក ថាជាកីឡាដែលមានច្បាប់ច្រើន ។ អ្នកលេងត្រូវបន្តសិក្សា និងសិក្សារួមគ្នាជាមួយនឹងការអភិវឌ្ឍជំនាញ ក្នុងការភ្នាល់ស្នូកឃឺ ។ ដោយអនុវត្តឱ្យបានញឹកញាប់ជាងមុន នឹងអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងចេះ កាន់តែងាយស្រួល ។

Pool vs snooker ភាពខុសគ្នារវាងស្នុកឃើ និងភូល

Pool vs snooker មិនថាអ្នកជាអ្នកគាំទ្រស្នូកឃ័រ ឬភូល មានចំណុចមួយចំនួន ដែលអាចបង្ហាញថាតើពួកគេខុសគ្នាយ៉ាងណា ។ ចូលពិចារណាពីប្រភពការពិតបន្តិច សម្រាប់កីឡាទាំងពីរ ដែលអ្វីៗទាំង
អស់ដែលបានលើកឡើង គឺជាក់លាក់ពេក ក្នុងការធានាការប្រកាសខ្លីៗរបស់ពួកគេ ។ បាល់​ក្នុង​អាង​មាន​ទំហំ​ធំ​ជាង​បន្តិច និង​ធ្ងន់​ជាង​បាល់​ដែល​ប្រើ​ក្នុង​ស្នូកឃឺ ។ កន្លែងដែលបាល់ស្នូកឃឺ ​មានអង្កត់ផ្ចិតប្រហែល 52.5 មីលីម៉ែត្រ បាល់ស្នូកមានប្រហែល 57 មីលីម៉ែត្រ ។ បាល់ស្នូកឃឺជាទូទៅមានទម្ងន់ប្រហែល 140g ហើយបាល់អាងមានប្រហែល 160-170 ក្រាម ។

ដោយសារភាពខុសប្លែកគ្នាទាំងនេះ សញ្ញានៃអាងមានទំនោរនឹងធ្ងន់ជាងនេះបន្តិច ដើម្បីសម្រួលដល់ការផ្លាស់ប្តូរទាំងនេះ ។ សញ្ញាសម្គាល់អាង គឺធ្ងន់ជាងបន្តិចនៅលើចុងក្តាប់ ខណៈពេលដែលសញ្ញាស្នូកឃឺ
មានទម្ងន់ជាង ឆ្ពោះទៅរកព័ត៌មានជំនួយ ដើម្បីគាំទ្រទំហំព័ត៌មាន ជំនួយតូចជាងនៅលើសញ្ញាស្នូកឃឺ ។ សញ្ញាស្នូកឃឺត្រូវបានតម្រង់ឆ្ពោះ ទៅរកភាពត្រឹមត្រូវនៅពេលដាក់ធុង ខណៈដែលសញ្ញានៃអាងត្រូវបាន បង្កើតឡើងជុំវិញថាមពល និងទីតាំង ។ ក្រណាត់ដែលប្រើក្នុងហ្គេមស្នូកឃឺ និងភូលក៏អាចខុសគ្នាដែរ

មានក្រុមហ៊ុនផលិត ជាច្រើនសម្រាប់ក្រណាត់តុកីឡា ប៉ុន្តែលក្ខណៈសំខាន់ដែលបំបែក រវាងហ្គេមទាំងពីរ គឺថាក្រណាត់តុស្នូកឃឺ មានភាពស្រពិចស្រពិលបន្តិច ដែលក្នុងនោះអ្នកអាចមានអារម្មណ៍ថា មាន
សរសៃយ៉ាងច្បាស់លាស់ ។ ខណៈពេលដែលវាហាក់ដូចជា ថាវាអាចបណ្តាលឱ្យមានការកកិតបន្តិច ការពាក់ និងការរហែក អាចប៉ះពាល់ដល់ផ្ទៃរលោង ។ បើប្រៀបធៀបទៅនឹងក្រណាត់ភូល ដែលស្តើងជាង រលោងហើយអ្នកមិនអាច មានអារម្មណ៍ថាមានសរសៃដូចអ្នកអាចធ្វើបាន នៅលើតុស្នូកឃឺនោះទេ វា​នាំ​ឱ្យ​មាន​ការ​ប្រកួត​លឿន​មួយ​ចំនួន ​។

លេងនៅលើតុតូចជាង 9 ហ្វីត ភូលត្រូវការបាល់តិចដើម្បីលេង ហើយអាស្រ័យលើហ្គេម ដែលអ្នកកំពុងលេង អ្នកត្រូវតែដាក់បាល់តាមលំដាប់ជាក់លាក់មួយ ។ ច្បាប់ផ្សេងទៀតដែលវាត្រូវតែគោរព គឺជម្រើសក្នុងការលេងការបាញ់ចេញ និងតម្រូវការសម្រាប់បាល់ ដើម្បីទាក់ទងជាមួយខ្នើយ ។ នេះមិនមាននៅក្នុងស្នូកឃឺទេ ប៉ុន្តែការបរាជ័យក្នុងការធ្វើ ដូច្នេះបណ្តាលឱ្យមានកំហុសនៅក្នុងដៃ ដែលអាចមានន័យថា ជាស៊ុមដែលបាត់បង់ភ្លាមៗនៅក្នុងអាង ដោយផ្តល់សេរីភាពក្នុងការដាក់បាល់គប់ និងទំហំនៃហោប៉ៅ ។ ការបាញ់ដែលប្រើជាទូទៅនៅក្នុងអាង ប៉ុន្តែអ្វីមួយដែលអ្នកនឹងកម្រឃើញនៅក្នុងស្នូកឃឺ ។

នេះ​ជា​ពេល​ដែល​ អ្នក​វាយ​ខ្នើយ​មុន​ពេល​បោះ​បាល់ ។ អ្វីមួយដែលអាចយល់បាន គឺត្រូវបានធ្វើច្រើនជាងនេះ នៅក្នុងអាងដោយសារតែទំហំហោប៉ៅ និងបាល់ ប៉ុន្តែនៅតែទាមទារចំណេះដឹងយ៉ាងខ្លាំង អំពីមុំនៅលើតុរបស់ពួកគេ ។ ដោយ​សារ​តែ​ប្រវែង​តុ និង​ហោប៉ៅ​ស្ដើង ស្នូកឃឺ​ទាមទារ​បច្ចេកទេស​តឹងរ៉ឹង​ជាង​ដើម្បី​លេង ។ ភាពជាក់លាក់ និងភាពត្រឹមត្រូវ គឺជាគន្លឹះនៃកីឡាស្នូកឃឺ ច្រើនជាងសមភាគីអាងរបស់ពួកគេ ដែលការតម្រង់ជួរបាញ់ និងសកម្មភាពគូស ត្រូវមានការលើកលែងទោសច្រើនជាង ។ ការបង្កើតសកម្មភាព និងបច្ចេកទេសដែលមានស្ថេរភាព នឹងជួយឱ្យធ្វើបានល្អនៅក្នុងស្នូកឃឺ ប៉ុន្តែជំនាញទាំងនោះ អាចត្រូវបានផ្ទេរយ៉ាងងាយស្រួល ទៅកាន់ហ្គេមភូល ដែលការយកចិត្តទុកដាក់ អាចផ្តោតលើការយល់ដឹង អំពីច្បាប់របស់វា និងផ្តោតលើទិដ្ឋភាពទីតាំងរៀងៗខ្លួន ។

ពាក្យស្នុកឃើដ៏ពេញនិយម ដែលត្រូវបានគេប្រើញឹកញាប់

ចំពោះ​កីឡា​ស្នូក​ឃ័រ ឬពាក្យ​​​ snooker មាន​ពាក្យ​ជា​ច្រើន​ដែល​សាមញ្ញ​បំផុត វា​ជា​ពាក្យ​អង់គ្លេស​ដែល​អ្នក​ត្រូវ​រៀន ហើយ​វា​ជា​វាក្យសព្ទ​ snooker​ ជា​ភាសា​អង់គ្លេស​ផ្លូវការ ។ និងវាក្យសព្ទមិនផ្លូវការ ដែលត្រូវបាននិយាយក្នុងចំណោមអ្នកលេងស្នូកឃឺ ក្នុង​នោះ​យើង​នឹង​ពន្យល់​វាក្យ​សព្ទ​ ដល់​អ្នក​រាល់​គ្នា​ដូច​ត​ទៅ ៖

១. ជីង​ពូ​ល ​ត្រូវ​ពន្យល់​ជា​មុន​សិន តុស្នូកឃឺមានគែមតុ ដែលត្រូវបានគេហៅថា Qing ដែល​បើ​កូន​ប្រសា​ចាកចេញ វា​មាន​ន័យ​ថា​កូន​ជាប់​នឹង​គែម​តុ ថាតើវាជាបាល់ដែលនៅជាប់ ដើម្បីឈ្នះមុនការរុញ ឬបាល់ដែលរត់ទៅបុក ដូច្នេះអ្នកកាន់តែប្រសើរ យល់ពីផ្នែកនេះ ។ សម្រាប់​បាល់​ដែល​ជាប់​ គឺ​ពិបាក​វាយ​ជាង​បាល់​ដែល​មិន​ជាប់ ។

​2. MAXIMUM BREAK វាគឺជាពាក្យដែលកើតឡើងតែនៅពេលដែល អ្នកលេងស្នូកឃឺនោះអាចភ្នាល់សរុប 147 ពិន្ទុក្នុងមួយវគ្គ ឬអាចនិយាយបានថា ការភ្នាល់លើតុឈើតែមួយ គឺគ្រប់គ្រាន់ហើយ ។ ​ប្រសិន​បើ​នរណា​ម្នាក់​ អាច​ចាក់​នៅ​ក្នុង​វិធី​នេះ​ ត្រូវតែជាអ្នកលេងស្នូកឃឺ ដែលមានជំនាញខ្លាំង ។

3. KNOCK OUT គឺជាពាក្យដែលប្រើនៅពេល អ្នកលេងណាម្នាក់ចាញ់ ។ វា​នឹង​លុប​បញ្ជី​ចេញ​ពី​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង ឬ​ប្រកួត​ក្នុង​ការ​ប្រកួត​នោះ​ដោយ​ខ្លួន​ឯង ដែលជាពាក្យដែលអាចប្រើបានទាំងស្នូកឃឺ និងប្រភេទកីឡាជាច្រើនទៀត ។

4. PYRAMID SPOT ជាពាក្យដែលប្រើជំនួស ការហៅចំណុចពណ៌ផ្កាឈូក ។ ដោយរៀបចំទារកពណ៌ផ្កាឈូកនោះ ។ នៅដើមដំបូងនៃហ្គេម វានឹងមានទីតាំងនៅពីមុខបាល់ក្រហមទាំងអស់ ដូច្នេះផ្លែប៉ោមគួរតែកំណត់ទៅចំណុចត្រឹមត្រូវ ។ ដូច្នេះចូរប្រើវាក្យសព្ទនេះជំនួសវិញ ដើម្បីឲ្យវាងាយស្រួលចងចាំជាងមុន ។

5. SNOOKER នេះ​ជា​ពាក្យ​ដែល​គេ​ឮ​ ញឹកញាប់​ក្នុង​ការ​ប្រកួត ។ ដែលជាការឆ្លើយតប ដែលប្រើជំនួសព្រឹត្តិការណ៍ក្នុងករណី ការភ្នាល់លើបាល់ពណ៌ស មិនអាចចាក់ឬបាល់ផ្សេងទៀត ដែលយើងចង់ចាក់នោះទេ ។ ជាឧទាហរណ៍ អ្នកនឹងវាយបាល់ពណ៌ស ហើយវាយបាល់ក្រហម ប៉ុន្តែ​មាន​ឧប្បត្តិហេតុ​មួយ​គ្រាប់​ ពណ៌​បៃតង ខ្លះ​គ្រាប់​ក្រហម ។ ដូច្នេះ​ហើយ​ធ្វើ​ឱ្យ​វា​មិន​អាច​ ចាក់​បាល់​ក្រហម​បាន​ដោយ​ផ្ទាល់ ដូច្នេះត្រូវប្រើបាល់ពណ៌សជំនួសវិញ ។ ដូច្នេះ ព្រឹត្តិការណ៍ប្រភេទនេះ ត្រូវបានគេហៅថា Snook ផ្ទាល់ ថាតើបាល់ទាំងអស់បានឈប់ឬអត់ បន្ទាប់ពីការចាក់ត្រូវបានបញ្ចប់ ។

6. SET កំពុងរៀបចំបាល់ ឬរៀបចំការប្រកួតរបស់អាជ្ញាកណ្តាល មុនពេលចាប់ផ្តើមការប្រកួតទាំងអស់ ។ ក្នុង​នោះ​រាល់​ការ​ប្រកួត​នីមួយៗ​ ត្រូវ​បញ្ចប់​គឺ​តែង​តែ​មាន​ទម្រង់​បាល់​ថ្មី​មួយ​ឈុត ។